Balancujete na hraně vyrovnaného výsledku výnosů a nákladů. Snažíte se uspokojit přání majitelů, zaměstnanců, hráčů/závodníků a v neposlední řadě fanoušků. Daří se vám komunikovat se všemi těmito zainteresovanými skupinami a na základě jejich potřeb směřovat vaši organizaci směrem, který by jim všem zachutnal a přitom byl ekonomicky rentabilní? Přistupujete k řešení tohoto problému komplexně a holisticky a daří se vám ho dlouhodobě úspěšně řešit? Dovolte nám představit vám náš přístup k řešení takovéto komplexní výzvy.
Pro optimalizaci fungování organizace je třeba ověřit fungování následující posloupnosti. Organizace má vytyčené strategické cíle, kterých dosahuje prostřednictvím uspokojování potřeb svých zainteresovaných subjektů (majitelé, klienti, zaměstnanci).
Potřeby klientů jsou uspokojovány prostřednictvím procesů generujících přidanou hodnotu pro zainteresované skupiny. Tyto procesy jsou uspořádány efektivně, optimálně a nedochází v nich k přerušením (procesní audit). Pravidelně je realizován proces zpětné vazby od zainteresovaných skupin a procesní model je dle jeho výsledků upravován.
Výkon těchto procesů je podpořen vhodným organizačním uspořádáním garantujícím flexibilní reakci na zpětnou vazbu z turbulentního okolí (organizační audit).
Na jednotlivých pozicích v organizační struktuře jsou umístěni pracovníci, kteří mají předpoklady ke kvalitnímu výkonu své práce a tato jim přináší pocit seberealizace. Pracovníci před sebou vidí možnosti postupu, jsou stanovena transparentní pravidla postupu na vyšší pozice (personální audit).
Tok přidané hodnoty procesy sportovní organizace je podpořen vhodným informačním tokem, jednotlivé role dostávají požadované vstupy, v požadovaném čase a kvalitě. Výkon jednotlivých činností je pro jejich urychlení či automatizaci podpořen vhodným informačním systémem, který je intuitivně ovladatelný a maximálně usnadňuje práci svým uživatelům (informační/informatický audit).
Určitá množina vstupů do hodnototvorných procesů není zajišťována interními zdroji, ale je dodávána externími dodavateli. Takovéto vstupy musí plně uspokojovat požadavky svých zákazníků (procesů sportovní organizace) na jejich kvalitativní parametry (audit dodavatelských služeb).
Služby pro ověření optimalizace fungování organizace:
Pro ověření optimálního průběhu sportovní akce nabízíme externí nezávislý a nemalou množinou projektů ověřený pohled na způsob realizace projektů.
Díky dlouholetým zkušenostem s řízením projektů jsme schopni rychlé orientace v konkrétním projektu a identifikace příčiny nekomfortu s jeho realizací.
Audit řízení sportovní akce/projektu ověří, zda byla v průběhu projektu dodržena základní pravidla projektového řízení (stanovení měřitelných cílů a jejich průběžné vyhodnocování, stanovení akceptačních kritérií pro věcný výstup projektu a jejich naplnění, nastavení organizační struktury a vymezení kompetencí jednotlivých rolí, termínované přidělování úkolů a reportování jejich realizace, pravidelná a kvalitní komunikace ke všem zúčastněným stranám, řízení rizik projektu, sběr zpětné vazby a zapracování jejích výsledků do projektu formou řízení změn, apod.).
Speciálním případem ověření optimalizace realizace projektů je komplexní vyhodnocení realizovaných akcí ze všech jeho stránek, tj. zda byl veden metodicky (procesně) správně, zda byly v přípravné fázi vybrána optimální varianta věcného řešení, která byla v průběhu realizace „vyrobena“ k plné spokojenosti zákazníka, reprezentované akceptačními kritérii, tj zda byl projekt veden věcně správně a zda byla naplněna litera zákona a veškeré dokumenty s právní závazností jsou nezpochybnitelné, tj. zda je projekt správně po smluvní stránce. Takovéto vyhodnocení ve formě strukturovaného dokumentu následně slouží jako základ, ze kterého se lze poučit při realizaci obdobné akce v budoucnu.
Služby pro ověření optimálního průběhu sportovní akce: