Zajímá vás jak nejlépe zajistit informační a telekomunikační podporu standardním činnostem konaným ve vaší organizaci? Hledáte možnosti, které vám ICT poskytuje při nalézání nových pozic na trhu či dokonce vytváření vlastních trhů.
Řešíte možnosti využití online služeb a vysílacích technologií? Jste plně odpovědný za komplexní zajištění fungování ICT ve vaší mediální organizaci? Snažíte se provozovat vaše ICT, tak aby maximálně podporovalo klíčové procesy vaší organizace či dokonce poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím ICT takovýmto core procesem je? Snažíte se tyto ICT služby poskytovat za minimální náklady? V tom všem vám může pomoci naše nezávislé poradenství v oblasti informačních a telekomunikačních technologií.
ICT technologie dnes již nemusí sloužit jen k perfektní podpoře a usnadnění rutinních procesů (fakturace, nákup služeb od dodavatelů, účetnictví, apod.) konaných ve vaší organizaci. Vzhledem k tempu, který se žene vývoj v informačních technologiích kupředu je třeba nezaspat tuto obrovskou příležitost a včas naskočit do rozjetého vlaku. Prostřednictvím využití moderních ICT technologií (streaming, video on demand, IP TV, apod.) lze vhodně rozšiřovat portfolio služeb poskytovaných zákazníkům. Vhodný model poskytování takovýchto služeb spolu s využitím příležitostí generovaných přechodem na digitální vysílání může vést k vytvoření značné komparativní výhody.
Služby pro maximalizaci přínosu ICT pro organizaci:
Pro optimální využití ICT je nutné nastavit efektivní systém řízení IT a ICT, případně provést transformaci ICT organizace. Vstupním krokem pro nastavení systému řízení ICT je zpracování strategického dokumentu, který bude vycházet z potřeb a navrhovat způsoby jak uspokojit potřeby, které mají jednotlivé procesy mediálního byznysu jimiž je uspokojován klient, a které přispívají k naplnění strategických cílů organizace. Jednotlivé záměry plynoucí z takovéto strategie ICT jsou následně přetaveny do jednotlivých projektů, jež je vhodné v rámci IT organizace realizovat a strukturovaně řídit, případně úroveň jejich řízení auditovat, a to jak z hlediska metodického, věcného, bezpečnostního, tak i smluvního, tj. realizovat maximum činností vedoucích k minimalizaci rizik na straně zadavatele a maximalizaci vynaložených investic.
Služby pro efektivní řízení ICT:
Pro optimalizaci rozsahu outsourcingu na operativní úrovni je nutné vyjít ze strategie ICT a rozhodnutím o zajištění zdrojů pro jednotlivé služby konané ICT a poskytované jak externím, tak interním zákazníkům rozdělit zajištění služeb mezi in house zdroje a outsourcing.
Při optimalizaci rozsahu outsourcingu, je nutné multikriteriálně vyhodnotit přínosy a náklady jednotlivých variant. Těmito mohou být kvalita poskytovaných služeb, jejich cena, bezpečnost outsourcerovi sdělovaných informací, ztráta komparativní výhody, přílišná závislost na jednom outsourcerovi a jiné.
Se zvyšující se potřebou výpočetního výkonu a zálohovacího a archivačního prostoru je častým tématem zvažovaným v souladu s outsourcingem nákup služeb datových center, toto téma často přichází na přetřes ve spojitosti s končícím životním cyklem ICT technologií a potřebou jejich obnovy, kdy trend hovoří pro nákup formou služby nikoliv do majetku.
Služby pro optimalizaci rozsahu outsourcingu: