Domů
  • Služby
  • Odvětví
  • Metodiky
  • O nás
  • Reference
  • Investors

Celosvětové zvýšení prodeje letenek ČSA prostřednictvím kontaktního centra

Řešení: 
Služby v ICT
Klient: 
České aerolinie, a.s.
Realizace: 
01/2004 - 03/2004

Hlavním cílem projektu bylo optimalizací využívání technologie kontaktního centra zlepšit využívání dostupných personálních a technologických zdrojů ČSA s konečným cílem zvýšení obratu ČSA generovaného přes kontaktní centrum ČSA.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Návrh a implementace konfigurace technologie kontaktního centra s využitím dostupných hlasových služeb BT
  • Optimalizace směrování hovorů v síti s využitím volné kapacity personálních zdrojů na zahraničních zastoupeních pro odbavení telefonických zákazníků
  • Zastupování zájmů ČSA k subdodavatelům

Přínos pro klienta

Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínos:

  • Zvýšení obratu ČSA prostřednictvím kontaktního centra
  • Reference rozcestnik
  • Výrobní průmysl

Reference dle služeb

  • Projektové řízení
  • Služby v ICT
  • Procesní řízení
  • EU poradenství
  • Podnikové poradenství
  • Veřejné zakázky

Reference dle odvětví

  • Veřejná správa
  • Telekomunikace a ICT
  • Finanční sektor
  • Média a zábavní průmysl
  • Stavebnictví
  • Výrobní průmysl
(c) 2019 Equica, a.s. - Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Tel: +420 281 093 500 - Fax: +420 281 093 506 - Email: equica@equica.cz Vytvořila společnost Good Sailors s. r. o.