Klient:
Městská část Praha 12
Realizace:
01/2018 - 08/2018
Hlavním cílem projektu bylo zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele a vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky OPZ na veřejnou zakázku malého rozsahu včetně příparvy a předání veškeré dokumentace k archivaci zadavateli.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele
- vvýzva k podání nabídek – zadávací dokumentace včetně veškerých příloh;
- návrh smlouvy s dodavatelem.
- Vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky OPZ na veřejnou zakázku malého rozsahu včetně přípravy a předání veškeré dokumentace k archivaci zadavateli
- zpracování dodatečných informací k zadávacím podmínkám;
- vypracování pozvánek pro členy komise pro otevírání obálek s nabídkami;
- organizační zabezpečení otevírání obálek s nabídkami, včetně sestavení protokolu o otevírání obálek s nabídkami;
- kontrola splnění kvalifikace jednotlivými uchazeči v rozsahu požadavků zadavatele na kvalifikaci včetně vypracování písemného protokolu o posouzení kvalifikace;
- připravení podkladů pro hodnotící komisi pro posouzení a hodnocení nabídek včetně kontroly položkových rozpočtů;
- připravení čestného prohlášení členů/případně náhradníků/ hodnotící komise a zabezpečení jeho podpisu;
- zpracování protokolů z jednání hodnotící komise až po vypracování závěrečné zprávy o posouzení a hodnocení nabídek;
- zabezpečení písemností pro případné vysvětlení nabídek nebo odůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny podle pokynů hodnotící komise;
- připravení rozhodnutí zadavatele o vyloučení nabídky dodavatele nesplňující podmínky veřejné zakázky;
- připravení oznámení uchazečům o podpisu smlouvy;
- zpracování písemné zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení.