Domů
  • Služby
  • Odvětví
  • Metodiky
  • O nás
  • Reference
  • Investors

Poskytování služeb souvisejících s realizací akce Podporované byty pro rok 2016: B.j. 11 PB - VB Božkovice

Řešení: 
EU poradenství
Klient: 
Králík s.r.o.
Realizace: 
05/2016 - 04/2018

Hlavním cílem projektu bylo zajištění kompletního dotačního managementu (administrace) akce "Podporované byty pro rok 2016: B.j. 11 PB - VB Božkovice" včetně potřebné komunikace s poskytovatelem dotace (MMR ČR), zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele a vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Kompletní dotační management (administrace) Akce včetně potřebné komunikace s poskytovatelem dotace (MMR ČR) v období do ukončení projektu, a to minimálně v tomto rozsahu:
    • sledování naplňování cílů Akce a jednotlivých aktivit Akce;
    • sledování a porovnávání realizace Akce s údaji v žádosti o dotaci;
    • sledování a vyhodnocování změn Akce z hlediska podstatných a nepodstatných změn popř. s dopadem na vydání nového Rozhodnutí o poskytnutí dotace;
    • zajištění a kontrola archivace a evidence dokladů a dokumentů po dobu realizace Akce;
    • sledování naplňování monitorovacích indikátorů Akce;
    • účast při kontrolách Akce;
    • příprava podkladů a zpracování potřebných administrativních podkladů Akce (zejm. příprava a předávání faktur k proplacení, hlášení o realizaci apod.);
    • příprava podkladů pro ukončení Akce;
    • kontrola realizace povinností vyplývajících z podmínek Rozhodnutí o poskytnutí dotace;
    • věcná a finanční kontrola účetních dokladů;
    • kontrola způsobilosti výdajů;
    • příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce;
    • kontrola dodržování podmínek programu vztahující se k oblasti financování projektu.
  • Zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele, a to minimálně v tomto rozsahu:
    • návrh předběžného oznámení;
    • návrh oznámení o zakázce;
    • zadávací dokumentace;
    • veškeré přílohy zadávací dokumentace;
    • kvalifikační dokumentace;
    • veškeré přílohy kvalifikační dokumentace;
    • návrh odůvodnění veřejné zakázky dle § 156;
    • doklad o způsobu stanovení předpokládané hodnoty.
  • Vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, včetně přípravy a předání veškeré dokumentace k archivaci odběrateli, zejména:
    • předání zadávací dokumentace včetně technické dokumentace dodavatelům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci;
    • zpracování dodatečných informací k zadávacím podmínkám a jejich rozeslání dodavatelům, kteří požádali o zadávací dokumentaci nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta;
    • zabezpečení celého průběhu přijímání obálek s nabídkami, vystavení potvrzení o převzetí nabídky a včetně pořízení potřebných dokumentů (seznam podaných nabídek);
    • vypracování pozvánek pro členy komise pro otevírání obálek s nabídkami;
    • organizační zabezpečení otevírání obálek s nabídkami, včetně sestavení protokolu o otevírání obálek s nabídkami;
    • kontrola splnění kvalifikace jednotlivými uchazeči v rozsahu požadavků zadavatele na kvalifikaci včetně vypracování písemného protokolu o posouzení kvalifikace v náležitostech dle zákona;
    • připravení podkladů pro hodnotící komisi pro posouzení a hodnocení nabídek včetně kontroly položkových rozpočtů ve smyslu § 76 zákona;
    • vypracování pozvánek pro členy hodnotící komise a jejich rozeslání v zákonem stanovené lhůtě;
    • připravení čestného prohlášení členů /případně náhradníků/ hodnotící komise a zabezpečení jeho podpisu;
    • zpracování protokolů z jednání hodnotící komise až po vypracování závěrečné zprávy o posouzení a hodnocení nabídek;
    • zabezpečení písemností pro případné vysvětlení nabídek nebo odůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny podle pokynů hodnotící komise;
    • připravení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky;
    • oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky všem dotčeným uchazečům;
    • zveřejnění výsledků zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek;
    • oznámení uchazečům o podpisu smlouvy;
    • zpracování písemné Zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení.
  • Reference rozcestnik
  • Stavebnictví

Reference dle služeb

  • Projektové řízení
  • Služby v ICT
  • Procesní řízení
  • EU poradenství
  • Podnikové poradenství
  • Veřejné zakázky

Reference dle odvětví

  • Veřejná správa
  • Telekomunikace a ICT
  • Finanční sektor
  • Média a zábavní průmysl
  • Stavebnictví
  • Výrobní průmysl
(c) 2019 Equica, a.s. - Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Tel: +420 281 093 500 - Fax: +420 281 093 506 - Email: equica@equica.cz Vytvořila společnost Good Sailors s. r. o.