Domů
  • Služby
  • Odvětví
  • Metodiky
  • O nás
  • Reference
  • Investors

Stavební úpravy v části objektu č.p.30 ve Stráži nad Nisou, Bergerovo náměstí

Řešení: 
Veřejné zakázky

Hlavním cílem projektu bylo zpracování kompletní zadávací dokumentace a vlastní administrace zadávacího řízení pro výběr zhotovitele stavebích úprav části objektu č.p.30 ve Stráži nad Nisou, Bergerovo náměstí, včetně poskytování odborných konzultací  v souvislosti s veřejnou zakázkou

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele Akce, a to minimálně v tomto rozsahu:
    • návrh oznámení o zakázce,
    • zadávací dokumentace,
    • veškeré přílohy zadávací dokumentace,
    • kvalifikační dokumentace,
    • veškeré přílohy kvalifikační dokumentace.
  • Vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s principy ZZVZ a pravidly Směrnice včetně přípravy a předání veškeré dokumentace k archivaci odběrateli, zejména:
    • předání zadávací dokumentace včetně technické dokumentace dodavatelům, kteří si vyžádali zadávací dokumentaci;
    • zpracování dodatečných informací k zadávacím podmínkám a jejich rozeslání dodavatelům, kteří požádali o zadávací dokumentaci nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta;
    • podpora průběhu přijímání obálek s nabídkami (podklady pro zpracování seznamu podaných nabídek);
    • organizační  zabezpečení otevírání obálek s nabídkami, včetně sestavení protokolu o otevírání obálek s nabídkami;
    • kontrola splnění kvalifikace jednotlivými uchazeči v rozsahu požadavků zadavatele na kvalifikaci včetně vypracování písemného protokolu o posouzení kvalifikace;
    • připravení podkladů pro hodnotící komisi pro posouzení a hodnocení nabídek včetně kontroly položkových rozpočtů;
    • připravení čestného prohlášení členů /případně náhradníků/ hodnotící komise a zabezpečení jeho podpisu;
    • zpracování protokolů  z jednání hodnotící komise až po vypracování závěrečné zprávy o posouzení a hodnocení nabídek;
    • zabezpečení písemností pro případné vysvětlení nabídek nebo odůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny podle pokynů hodnotící komise;
    • připravení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky;
    • oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky všem dotčeným uchazečům;
    • zpracování podkladů pro zveřejnění výsledků veřejné zakázky;
    • oznámení uchazečům o podpisu smlouvy;
    • zpracování písemné Zprávy zadavatele.

  • Reference rozcestnik
  • Veřejná správa

Reference dle služeb

  • Projektové řízení
  • Služby v ICT
  • Procesní řízení
  • EU poradenství
  • Podnikové poradenství
  • Veřejné zakázky

Reference dle odvětví

  • Veřejná správa
  • Telekomunikace a ICT
  • Finanční sektor
  • Média a zábavní průmysl
  • Stavebnictví
  • Výrobní průmysl
(c) 2019 Equica, a.s. - Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Tel: +420 281 093 500 - Fax: +420 281 093 506 - Email: equica@equica.cz Vytvořila společnost Good Sailors s. r. o.