Domů
  • Služby
  • Odvětví
  • Metodiky
  • O nás
  • Reference
  • Investors

Zajištění komplexní přípravy, administrace a organizace výběrového řízení veřejné zakázky „Rozvoj a posilování ICT Městského úřadu Králíky“

Řešení: 
Veřejné zakázky
Klient: 
Město Králíky
Realizace: 
02/2018 – 11/2018

Hlavním cílem projektu bylo zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele a vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky zákona, včetně přípravy a předání veškeré dokumentace k archivaci.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele v rozsahu:
    • zadávací dokumentace;
    • veškeré přílohy zadávací dokumentace vč. smluvních dokumentů.
  • Vlastní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky zákona, včetně přípravy a předání veškeré dokumentace objednateli k archivaci:
    • příprava zadávací dokumentace včetně technické dokumentace ke zveřejnění na profilu zadavatele objednatele nebo jiném objednatelem určeném místě;
    • zpracování dodatečných informací k zadávacím podmínkám a jejich rozeslání dodavatelům, kteří požádali o zadávací dokumentaci nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta;
    • zabezpečení celého průběhu přijímání obálek s nabídkami, vystavení potvrzení o převzetí nabídky, včetně pořízení potřebných dokumentů (seznam podaných nabídek);
    • organizační zabezpečení otevírání obálek s nabídkami, včetně sestavení protokolu o otevírání obálek s nabídkami;
    • kontrola splnění kvalifikace jednotlivými uchazeči rozsahu požadavků zadavatele na kvalifikaci včetně vypracování písemného protokolu o posouzení kvalifikace v náležitostech dle zákona;
    • příprava podkladů pro hodnotící komisi pro posouzení a hodnocení nabídek;
    • příprava čestného prohlášení členů /případně náhradníků/ hodnotící komise a zabezpečení jeho podpisu;
    • zpracování protokolů z jednání hodnotící komise až po vypracování závěrečné zprávy o posouzení a hodnocení nabídek;
    • zabezpečení písemností pro případné vysvětlení nabídek nebo odůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny podle pokynů hodnotící komise;
    • příprava rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky všem dotčeným účastníkům;
    • oznámení účastníkům o podpisu smlouvy;
    • zpracování písemné Zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení.
  • Reference rozcestnik
  • Veřejná správa

Reference dle služeb

  • Projektové řízení
  • Služby v ICT
  • Procesní řízení
  • EU poradenství
  • Podnikové poradenství
  • Veřejné zakázky

Reference dle odvětví

  • Veřejná správa
  • Telekomunikace a ICT
  • Finanční sektor
  • Média a zábavní průmysl
  • Stavebnictví
  • Výrobní průmysl
(c) 2019 Equica, a.s. - Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Tel: +420 281 093 500 - Fax: +420 281 093 506 - Email: equica@equica.cz Vytvořila společnost Good Sailors s. r. o.