Domů
  • Služby
  • Odvětví
  • Metodiky
  • O nás
  • Reference
  • Investors
  • Řízení projektů
  • Řízení ICT
  • Balanced Scorecard
  • Total Quality Management

Likvidační fáze projektu

Důvody a cíle likvidační fáze

  • Snížit náklady na informační a komunikační technologie (ICT)
  • Uvolnit zdroje (finanční, personální) pro další projekty
  • Rozšířit a modernizovat služby, které ICT pro uživatele mohou poskytovat
  • Zachovat a efektivněji využít informace, které již byly do systému vloženy
  • Zefektivnit činnosti uvnitř a na rozhranní organizace prostřednictvím nového souboru ICT

Podporované činnosti

Schema EPMS - likvidacni faze.jpg

Výstupy

Likvidační projekt

Popisuje důvody a cíle likvidace, na základě definovaných cílů určí způsob likvidace, harmonogram, finanční nároky a alokuje potřebné zdroje.

Obvyklý adresát: vrcholové vedení investora, vedoucí projektu

Protokol o likvidaci

Závěrečný report, který informuje o skutečném průběhu likvidace, o dodržení či nedodržení termínů a rozpočtu. Popisuje způsob archivace popř. likvidace dat a jejich nosičů. Musí obsahovat podpisy odpovědných osob. Obvyklý adresát: vrcholové vedení investora, vedoucí projektu Doporučení pro další vývoj Identifikuje nové cíle organizace, podává návrh budoucích možných kroků pro zvýšení efektivity procesů u organizace prostřednictvím nových / moderních technologií.

Obvyklý adresát: vrcholové vedení investora

Závěrečná zpráva projektu

Souhrnný dokument, který rekapituluje průběh všech fází projektu, shrnuje zajímavé milníky, finanční náročnost a finanční přínosy, hodnotí míru spokojenosti uživatelů za uplynulé období atp. Dokument vyhodnocuje přínosy a prospěšnost projektu s ohledem na jeho finanční náročnost.

Obvyklý adresát: vrcholové vedení investora

Zápisy z porad vedení projektového týmu Každá porada, která má závazný dopad na řízení likvidace je dokumentována zápisy ve 2 variantách: příprava na poradu a závazný Zápis z porady. Zápis schválený účastníky porady je závazným operativně-řídícím dokumentem projektu.

Obvyklý adresát: vrcholové vedení investora, projektový tým

Kategorizované informace

Průběžné informace relevantní k vnitřnímu i vnějšímu okolí projektu. Informace jsou nutné pro znalost stavu a tedy jsou to podklady pro rozhodování a průběžnou analýzu rizik. Jsou určeny ke sdílení pro členy projektového týmu, investora, dodavatelů a jsou kategorizovány zejména podle procesů tak, jak jsou uvedeny ve vrcholovém procesním schéma v Popisu projektu. Kategorizované informace se udržují prostřednictvím informačního systému ISK.

Obvyklý adresát: projektový tým, investor atd.

Fáze životního cyklu projektu

  • Identifikační fáze projektu
  • Ověřovací fáze projektu
  • Přípravná fáze projektu
  • Realizační fáze projektu
  • Provozní fáze projektu
  • Likvidační fáze projektu
  • Audit a dohled projektu
  • Stabilizace projektu
  • Multiprojektové řízení
(c) 2019 Equica, a.s. - Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Tel: +420 281 093 500 - Fax: +420 281 093 506 - Email: equica@equica.cz Vytvořila společnost Good Sailors s. r. o.